Посібник з управління маркетинговою діяльністю в ресторані

В цьому посібнику Ви можете знайти опис основних маркетингових програм та рекламних заходів, впровадження яких може допомогти в залученні нових клієнтів та в збільшенні продажів кожного окремого ресторану.

Цей посібник, в першу чергу, буде корисним:

Ресторанам, що демонструють показники продажів нижче за планові
(впродовж 1 місяця падіння більш ніж на 10% або постійне падіння менш ніж на 10%, але впродовж 2-х місяців)

Ця ситуація передбачає ретельне дослідження причин її виникнення та пошук можливих шляхів її подолання. Такі ресторани потребують додаткової маркетингової підтримки, що дозволить покращити бізнес показники

Новим ресторанам та ресторанам на реконструкції
для можливості в найкоротші строки після відкриття збільшити товарообіг та вийти на планові показники продажів

Ця ситуація передбачає ретельне дослідження причин її виникнення та пошук можливих шляхів її подолання. Такі ресторани потребують додаткової маркетингової підтримки, що дозволить покращити бізнес показники

Для того, щоб розпочати роботу з посібником оберіть необхідний розділ та дійте

Обрати розділ